O candide Lector, si photographemata inspicias nec sine quadam curiositate, quo contenderint Facultatis discipuli magistrique comperias.

Viterbium, nobilem urbem, inviserunt. Penelope Filacchione magistra doctissima duce, multa nostri didicerunt tum de cultu civili quem Tusci his in plagis amplissime aluerunt tum etiam de rebus aetatis, quam Media dicunt, quaque Viterbii habitaverunt viri praeclari. Prandium animo hilari discipuli in horto amoenissimo sumpserunt lepiditate suavi inter se colloquentes. Quaproter, quamvis paulum defatigati, iucundi tamen Romam laetissime repeterunt.

iter 03    iter 02

• Platonismo e umanesimo
    17 Aprile 2018
    Il Accademia Vivarium Novum invita a partecipare alle lezioni platoniche a Villa Falconieri giovedì 19 aprile alle ore 16. Sotto il platano.
  • Convegno della nostra Facoltà: 20 aprile 2018
    14 Aprile 2018
    Venerdì 20 aprile la FLCC celebra il suo convegno annuale. Il tema riguarda la condizione dei giovani nel mondo antico. Ottimi relatori aiuteranno a comprendere questo argomento, da diversi punti di vista. QUI troverete le informazioni più dettagliate. Partecipazione è molto gradita!
  • Convegno 2018
    26 Marzo 2018
    Un’importante iniziativa organizzata dalla nostra Facoltà in collaborazione con il Centrum Latinitatis Europae: il convegno sui giovani nel mondo antico. La relazione principale sarà tenuta in latino da un amico della Facoltà, il prof. Laes (Belgio). Prevista la partecipazione di studenti liceali italiani. Il pranzo è offerto dall'economo della facoltà. Lege quaeso!
  • Colloquium 2018
    13 Marzo 2018
    The Birkbeck Institute for Humanities in London, together with the Facultad de Historia y Filosofía of the Universidad de Alcalá de Henares, are convening an international colloquium on the 29th of June 2018, entitled: "Exiles, sanctions and punishments in Late Antiquity and the Early Middle Ages”.
  • Septimanae Latinae Europaeae
    07 Marzo 2018

Anno MMXVIII iterum duae instituentur Septimanae Latinae in Germania: Frisingae in Bavaria Superiore et Bruninfelsae in Hassia. Vos ergo invitamus ad ambas Septimanas Latinas: Septimana Latina XXXVIII a die Lunae III ad diem Solis IX mensis Septembris Frisingae instituetur. Septimana Latina XXXVII a die Saturni XXVIII m. Iulii ad diem Saturni IV mensis Augusti Bruninfelsae (Braunfels) fiet. Omnia quae ad Septimanas Latinas Europaeas pertinent, hic invenietis!

• Inter Versiculos in Sicilia
    08 Febbraio 2018
    A ten-Day Workshop (July 5-14, 2018) in Latin Verse Composition led by Dr. David Money of the University of Cambridge. More information here.
  • Conventiculum Luerense
    08 Febbraio 2018
    A die 22 ad diem 29 mensis Iulii MMXVIII (sive ab a.d. XI ad a.d. IV Kal. Sext.) Luere apud Sebinum lacum conventiculum habebitur. Plura hic legito!
  • ICSAH Call for Papers
    26 Gennaio 2018
    We inform you about the second International Conference on Arts and Humanities that will be held at the University of Cyprus from the 5th to the 8th of June 2018. In attach, you will find the Call for Papers with all the details and please visit our website: https://icsah.eu/.