Non tantum legiones, non tantum mercatores, non tantum mancipia, non tantum Evangelii praecones Appia via, qua iure meritoque regina viarum est appelata, profecti sunt.

Etiam discipuli Facultatis, una cum quibusdam magistris, illam via consularem perlustrarunt die V ante Idus Maias. Duce Penelope Filacchione, magistra multum erudita, perantiqua exploraverunt monumenta. Nec sine emolumento exaudiverunt magistrum Spatharum qui locos depromptos a Litteris Latinis est commentatus. Itinere confecto, etiamsi defatigati, laetati tamen sunt discipuli quippe qui multa de Romanorum cultu civili didicissent.

gita 2018 01

gita 2018 02

gita 2018 03

gita 2018 04