Memores poetarum qui in Sicilia Musas coluere, cum Miranus, Praeses noster, tum Robertus, Magister Litterarum Graecarum, recentius Trinacriam petiverunt.

Alter adfuit Catinae ubi lectoribus illustratus est liber quem de Arnobio apologista Christiano edidit Blasius Amata, doctissimus vir qui Facultatis munere Praesidis iam est functus. Nactus occasionem, Miranus Blasium praedicavit quippe qui tanta humanitate eniretur. Alter, Marco Trizzino, Siculo Graeci sermonis magistro comitante, cum Panormum contendisset, praefuit praemiis tributis adulescentibus qui, nomen dato IX Certamini Salesiano, victores evaserunt. Robertus etiam orantiunculam habuit per quam exponeret quid esset pondus Litterarum Latinarum ad humanitatem comparandam.

biagio presentazione 2018maggio 2

certamen sicilia 2018 2

• Call for papers: μέσαι δὲ νύκτες «la notte è al suo mezzo»
    05 Novembre 2018