Plus quam triginta sacerdotes, fere ex toto orbe terrarum provenientes, quorum maior pars constituitur ex studentibus apud studiorum Universitates in Urbe, totum per mensem Septembrem una vixerunt in quadam domo a “Matre Mundi” nuncupata, ut linguam discerent Latinam.

Magistri enim qui regunt Institutum Italicum pro studiis classicis provehendis optimum constituerunt consilium Latini sermonis docendi ecclesiasticis qui, iuxta Ecclesiae placita, callere debeant linguam Latinam. Facultate autem nostra instante, scholae ad exitum felicissimum sunt adductae. Praeses noster Miranus Sajovic et Robertus Spatharo quotidie praelectiones recitaverunt, prior de Latinitate Patrum alter de Latinitate liturgica. Magistri omnes sunt usi methodo naturali quae, ut omnibus liquet, aptissima est ad docendum et discendum. Ideoque inspice et audi – te quaeso – brevem ostensionem taeniae adiunctae.

Schola Magistri Mirani

Schola Magistri Roberti

Photographemata selecta

Nonnulla photographemata