Plus quam triginta sacerdotes, fere ex toto orbe terrarum provenientes, quorum maior pars constituitur ex studentibus apud studiorum Universitates in Urbe, totum per mensem Septembrem una vixerunt in quadam domo a “Matre Mundi” nuncupata, ut linguam discerent Latinam.

Magistri enim qui regunt Institutum Italicum pro studiis classicis provehendis optimum constituerunt consilium Latini sermonis docendi ecclesiasticis qui, iuxta Ecclesiae placita, callere debeant linguam Latinam. Facultate autem nostra instante, scholae ad exitum felicissimum sunt adductae. Praeses noster Miranus Sajovic et Robertus Spatharo quotidie praelectiones recitaverunt, prior de Latinitate Patrum alter de Latinitate liturgica. Magistri omnes sunt usi methodo naturali quae, ut omnibus liquet, aptissima est ad docendum et discendum. Ideoque inspice et audi – te quaeso – brevem ostensionem taeniae adiunctae.

Schola Magistri Mirani

Schola Magistri Roberti

Photographemata selecta

Nonnulla photographemata

LinguaEcc 01

LinguaEcc 02

LinguaEcc 03

• Call For Papers: The Citizen in Late Antiquity
    01 Giugno 2019

This workshop, The Citizen in Late Antiquity, aims at providing an informal, constructive environment for post-graduate and early career researchers to present their work, meet others working in the field, and discuss current trends and issues.  The Late Antiquity Network provides a single platform for those working on a broad range of geographical and disciplinary areas within the period of Late Antiquity, and participants are thus encouraged to interpret ‘citizen’ in a broad sense, thinking about how the theme intersects with their own research.  Papers will be of twenty minutes, with ten minutes allocated for discussion.

Abstracts of no more than 400 words with a brief biography to be sent to the conveners Thomas Langley (mailto:Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.) and Kay Boers (mailto:Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.) by Friday 26th July.  Please include your affiliation (independent scholars welcome) and current academic status (or the year your PhD was awarded). Successful applicants will be notified by Monday 19th August.

For further infomation, please refer to https://www.uu.nl/en/events/call-for-papers-the-citizen-in-late-antiquity.

• Premio de Lubac - Borse del Governo francese
    26 Febbraio 2019

Istituito dall’Ufficio culturale dell’Ambasciata di Francia presso la Santa Sede (servizio culturale) e l’Institut francais - Centre Saint-Louis (IFCSL), il premio de Lubac intende premiare l’eccellenza della ricerca universitaria effettuata presso le istituzioni accademiche pontificie a Roma.

Potranno candidarsi, entro il 28 giugno 2019, i neodottori che hanno discusso la propria tesi tra gennaio 2018 e giugno 2019, in un istituto pontificio romano.

Per maggiori informazioni, leggere l'allegato.