Facultas nostra Litterarum Christianarum et Classicarum ex multis annis Sinas discipulos discipulasque excipit quo,

cum alta imbuti doctrina sint, patria repetita, domi studia Latinitatis magis magisque provehant. Quod minime tibi mirum videatur si perpendas quam multa monumenta Latine conscripta sint saeculis praeteritis eaque pertinentia ad cultum civilem Sinarum. Quae luculentius exposuit Michael Ferrero, magister Linguae Latinae Pechini et moderator supremus illius sodalitatis quae Latinitas Sinica nuncupatur. Scito enim Michael acroasin habuisse apud nos die XVI mens. Ian. coram plurimis Facultatis discipulis et magistris.

Ferrero 2019 02

• Convegno: Girolamo e Roma
    27 Luglio 2019
    L'Universität Konstanz, l'Università degli Studi di Roma "La Sapienza" e l'Institutum Patristicum "Augustinianum" organizzano il Convegno internazionale intitolato "Girolamo e Roma" in occasione del XVI contenario della morte di S. Giorlamo tra il 30 settembre 2019 e il 3 ottobre 2019 a Roma. Per maggiori informazioni, leggere l'allegato