Ivanus Dionigi, peritissimus Linguae Latinae magister, antiquus Almae Matris Bononiensis Studiorum Universitatis Magnificus Rector, Pontificiae Academiae Latinitatis Praeses,

cum esset exceptus a Mauro Mantovani, Rectore Magnifico, est collocutus cum Mirano Sajovic, Praeside nostro aliisque Facultatis sodalibus, inter quos nominantur Ioseph Aloisius Lima de Mendonça, qui a Secretis munere fungitur, Carolus Petrus Diene, discipulorum legatus, Constantia Cheung et Myriam Cicala, discipulae optimae, Roberto Spatharo omnia moderante perbelle. Ille acuti iudicii vir animo intento Praesidem aliosque nostrum exaudivit exponentes quae apus nos sint patrata et patrantur. Dein, Facultate nostra laudata, est hortatus ut plura vincula inicerentur aliis cum sodalitatibus quae Linguam fovent Latinam neque Facultas nostra desinat operam dare eamque strenuam Sapientiae seminibus immortalis fundendis in Ecclesia. Libro aureo subsignato, laetus ab aedibus nostris discessit.

Dionigi 02

Dionigi 03

Dionigi 04

Dionigi 001