Ivanus Dionigi, peritissimus Linguae Latinae magister, antiquus Almae Matris Bononiensis Studiorum Universitatis Magnificus Rector, Pontificiae Academiae Latinitatis Praeses,

cum esset exceptus a Mauro Mantovani, Rectore Magnifico, est collocutus cum Mirano Sajovic, Praeside nostro aliisque Facultatis sodalibus, inter quos nominantur Ioseph Aloisius Lima de Mendonça, qui a Secretis munere fungitur, Carolus Petrus Diene, discipulorum legatus, Constantia Cheung et Myriam Cicala, discipulae optimae, Roberto Spatharo omnia moderante perbelle. Ille acuti iudicii vir animo intento Praesidem aliosque nostrum exaudivit exponentes quae apus nos sint patrata et patrantur. Dein, Facultate nostra laudata, est hortatus ut plura vincula inicerentur aliis cum sodalitatibus quae Linguam fovent Latinam neque Facultas nostra desinat operam dare eamque strenuam Sapientiae seminibus immortalis fundendis in Ecclesia. Libro aureo subsignato, laetus ab aedibus nostris discessit.

Dionigi 02

Dionigi 03

Dionigi 04

Dionigi 001

• Call for papers: Hellenism, Early Judaism, and Early Christianity
    18 Marzo 2019

The Centre for Classical Studies at the Institute of Philosophy, Czech Academy of Sciences, invites you to take part in the conference "Hellenism, Early Judaism, and Early Christianity: Transmission and Transformation of Ideas," to be held 12–13 September 2019, in Prague. The aim of the conference is to explore the evolution of thought while focusing on the relations between Judaism and early Christianity in the context of Hellenistic period and the period immediately influenced by Hellenism.

The deadline for submission of proposals for papers is 1 May 2019. For information, please see the attached file.

• Premio de Lubac - Borse del Governo francese
    26 Febbraio 2019

Istituito dall’Ufficio culturale dell’Ambasciata di Francia presso la Santa Sede (servizio culturale) e l’Institut francais - Centre Saint-Louis (IFCSL), il premio de Lubac intende premiare l’eccellenza della ricerca universitaria effettuata presso le istituzioni accademiche pontificie a Roma.

Potranno candidarsi, entro il 28 giugno 2019, i neodottori che hanno discusso la propria tesi tra gennaio 2018 e giugno 2019, in un istituto pontificio romano.

Per maggiori informazioni, leggere l'allegato.

• Call for papers: History of visual culture
    18 Settembre 2018

Seeing and looking through words: towards a history of the visual culture of early and late ancient Christianity
    Deadline for paper proposal abstracts, 500-1000 words in length: 30 April 2019