Paucis ante diebus praeclari oratores convenerunt inTusculanasaedes amplissimas Academiae Vivarii Novi ut, Aloisio Miraglia viro Latinissimo hortante, dissererent de Lingua Latina et Graeca patrimonio immateriali omnium hominum. Inter quos tantos oratoresMiranusSajovic, Praeses noster, sermonem habuit de usu Linguae Latinae in Ecclesia Catholica. Dixit etiam sacerdotibus ignorare Latinitatem nequaquam licere quippe qui ad doctrinam comparandam debeant ex sacrae scientiae fontibus haurire conscriptis per saeculorum decursum Latina lingua. Placuit auditoribus oratio Miraniana et vehementer quam Praeses noster ore rotundo protulit usus politissimo sermone Latino.

• Il Goleto prima del Goleto
    14 Settembre 2019

Il Prof. Marandino invita al convegno Il Goleto prima del Goleto. Più informazioni nella locandina.

• Convegno: Girolamo e Roma
    27 Luglio 2019
    L'Universität Konstanz, l'Università degli Studi di Roma "La Sapienza" e l'Institutum Patristicum "Augustinianum" organizzano il Convegno internazionale intitolato "Girolamo e Roma" in occasione del XVI contenario della morte di S. Giorlamo tra il 30 settembre 2019 e il 3 ottobre 2019 a Roma. Per maggiori informazioni, leggere l'allegato