Foedus ex aliquo tempore est pactum inter Facultatem nostram et quandam societatem praelaudandam,

cui praesunt Fridericus Pirrone Alexanderque Agus, uterque Latinitatis peritissimus. Quae societas, quae “Istituto Italiano per gli studi classici” appellatur, quoque anno, mense Septembri, scholas Linguae Latinae sacerdotibus et tironibus ad Sacra probe constituit, nobis adiuvantibus. Quapropter etiam hoc anno, totum per mensem, viginti viri ecclesiastici, utriusque cleri, cum se contulissent in Urbe ad monasterium quod a Regina Mundi nuncupatur, quotidie scholas exaudiverunt, magistris Mirano et Roberto docentibus de sermone Latino iuxta rationem “oerbergianam”. Professores insuper nostri recitaverunt praelectiones de Latinitate et patristica et liturgica et canonica. De qua disciplina magister Ioseph Aloisius tractavit. Mirabile dictu: scholae Latine habitae sunt ita ut saepius audiveris discipulos nostro loquentes sermone. Alumni quoque Sacra litaverunt necnon Horas recitaverunt liturgicas secundum Latinam editionem typicam. Italice vero tantum cibi apparati sunt a sororibus monasterii iique quidem suavissimi!

LC 01 2  LC 02 2

LC 03 2  LC 04 2

LC 05 2  LC 06 2

LC 07 2  LC 08 2

LC 09 2

• Encyclopedia of Patristic Studies (San Juan, Argentina)
    21 Ottobre 2020
    The Catholic University of Cuyo (San Juan, Argentina) has organized an online Encyclopedia of Patristic Studies to contribute to the dissemination of information pertaining to this field of study. The Encyclopedia can be found at the following link: Biblioteca de Patrística. This Encyclopedia will be free to access for all those who wish to consult it.
  • Invito al Convegno sulla figura paterna nell'antichità
    16 Ottobre 2020
    La Facoltà di Lettere Cristiane e Classiche, nella figura del Preside-Decano, il rev.mo prof. Don Miran Sajovic, vi invita alla partecipazione al Convegno (webinar) “La figura e il ruolo del padre nell’antichità classica e cristiana”. Il seminario si svolgerà in modalità on line tramite la piattaforma Zoom.  Tutte le informazioni necessarie per la vostra iscrizione troverete qui: https://flcc.unisal.it/index.php/it/covegni-2/covegni-2020. L’iscrizione (cf. link) è obbligatoria per chi volesse prenderne parte. Per altre informazioni, guardate la locandina!
  • Conventiculum de haicubus deque carminibus brevibus
    15 Ottobre 2020
    Die Veneris XXX mensis Octobris invitantur discipuli UNISAL et FLCC ad conventiculum per interrete participandum de haicubus atque carminibus breuibus, quod apud Universitatem Studiorum Campaniae "Luigi Vanvitelli" habebitur. Inter horas XI et XIV proferet acroasin magister et sodalicii "Opaca Fronde" conditor Iacobus Rubini de haicubus Latinis, cui quidem titulus erit: "Iaponus quidam Romam perlustrans. Haicua carmina atque ars didactica linguae Latinae active addiscendae". Patebit aditus interretialis per programma "Microsoft Teams". Clavis invitationis erit "tp789ra".
  • Opaca Fronde: sodalicium haicubus Latine pangendis Romanum
    26 Settembre 2020
    Vobis nuntiare gaudemus natum esse “Opaca Fronde: sodalicium haicubus Latine pangendis Romanum”! Opaca Fronde est grex magistrorum, discipulorum hominumque litterarum Latinarum studiosorum,
  • Call for papers: Origeniana XIII
    17 Settembre 2020

The Colloquium Origenianum Tertium Decimum will take place at Münster University (WWU Münster) on August 17–20, 2021. The new overall theme of the conference will be "Origen and Philosophy: A Complex Relation". The program will include plenary lectures (by invitation), workshops and communications. Papers—restricted to one per person—may be presented in one of the following languages: English, French, Italian, German and Spanish. Younger scholars are especially encouraged to participate in the conference. The deadline for submission of themes and abstracts (maximum 2000 characters) for workshops and communications is January 31, 2021.

For further details, please refer to the attachment

• Call for papers for patristic journal "Vox Patrum"
    17 Settembre 2020
    The editorial board of Vox Patrum invites all interested scholars to submit their research paper on the topic "Plague, illness and death in the early Christianity". The paper shall be submitted by February 15, 2021 via the website https://czasopisma.kul.pl/vp/. All texts will be reviewed and published in 2021. For any further questions, please send your queries to Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.
  • Call for papers: Pontifical University of the Holy Cross
    17 Agosto 2020
    The Pontifical University of the Holy Cross will organise a conference "From Alexandria to Nyssa: Clement and Gregory in Conversation" on October 28-30, 2021; for abstract submission details and further information, please refer to the attachment or the official website: relationalontology.org.
  • Ex antiquis alumnis nostris
    27 Maggio 2020
    Il nostro exallievo, dott. Ramon Ayala Vieyra, ho recentemente fondato l'Academia Renascens allo scopo di promuovere la cultura classica e umanistica. Per ulteriori informazioni, vi prego di leggere l'allegato.
  • Anima Latina - Radio Vaticana
    02 Dicembre 2019

L'intervista di Radio Vaticana con il nostro Preside-Decano d. Miran Sajovic, sdb.

Puntata I

Puntata II