corsi estivi 2019 banner

The International Symposium on the 1600th Anniversary of Jerome’s Death, Hieronymus noster, will take place in Ljubljana, on October 24th–26th, 2019, at the Slovenian Academy of Sciences and Arts. It is being organised by the Slovenian Academy of Sciences and Arts; the Universities of Ljubljana, Zagreb, Graz, and Warsaw; Central European University (CEU); International Network of Excellence “Europa Renascens”; DANUBIUS Project (Université de Lille); and the Institut des Sources chrétiennes.

Papers will be twenty minutes, to be followed by a five‐minute discussion, in English, German, French, or Italian.The deadline for proposals is March 31st, 2019.

For further information, please follow the link.