Mense Iunio exeunte plures petentes Baccalaureatum periculum finale subierunt et gradum academicum sunt adepti.

Victorianus Indonesianus, Vadym Ruthenus, Patritius Romanus, Natalis et Silvestrus uterque Congolenesis, Erwin Philippinus, Vincentius Ugandensis, Lucas Sicilianus laurea sunt coronati et baccalaureatum impetraverunt, plaudentibus amicis. Placuit valde dissertatiuncula Victoriani quae omnino Latino sermone est conscrispta. Etiam alii discipuli certamen magno cum honore superaverunt. Unusquisque ex illis, cum baccalaureus est renuntiatus, voluit proferre humanissima verba ut gratias ageret Deo et magistris propter studia exitu secundo et felici confecta. Inspice – quaeso – photographemata adiuncta.

Palma   Vadym

Patrizio   Noel

Ghislain Sylvestre 02   Ghislain Sylvestre 01

Erwin  Erwin 02