Inter discipolos qui mense nuper exacto periculum subierunt ad baccalaureatum impetrandum nequaquam oblivisci nobis licet Lucam Licitra ex Trinacria. Qui non solum dissertatiunculam exaravit Latino sermone sed etiam colloquium de scriptoribus antiquis eorumque operibus cum censoribus seruit eodem idiomate maxima quidem cum eloquentia. Etiam Victorianus Palma Hantoro, sacerdos Indonesianus, est praedicandus quippe qui confecerit opusculum suum de satyra apud antiquos omnino Lingua Latina quaeperconcinnitatem et maiestatem praestantissima est procul dubio semper iudicanda.

• Convegno: Girolamo e Roma
    27 Luglio 2019
    L'Universität Konstanz, l'Università degli Studi di Roma "La Sapienza" e l'Institutum Patristicum "Augustinianum" organizzano il Convegno internazionale intitolato "Girolamo e Roma" in occasione del XVI contenario della morte di S. Giorlamo tra il 30 settembre 2019 e il 3 ottobre 2019 a Roma. Per maggiori informazioni, leggere l'allegato